19 May 2012

Naib Ketua UMNO mengAMOK ;)

Ahhhhaaaaiiiii....apa kes?? Korg nilai la sendiri, aku pn x tau..org lama dh ngamok..tu la aku ckp, TUKAR je barisan atasan neh...yg muda plak, jgn la terikot mereka2 tuh....kita perlu berubah, berubah, berubah..percaya la kata2ku inii..igt, yg busuk bkn PARTI tp INDIVIDU....


video


Aku rasa ni kes paling baru...so korg layaaan la eh..
MB Perak, Presiden parti sila jawab ;) 

16 May 2012

Semakan Keputusan Urusan Naik Pangkat


Selamat Hari Guru 2012!! Wow...banyak jugak laa bonos yg cekgu2 dpt thn ni eh :D Ok, utk sesapa yang nk cek kenaikan pangkat dorg, boleh la klik kt link bwh ni..hmmm..duit yg dpt byk2 tu diharap digunakan utk hari2 mendatang, jgn sign lg borangg bank rakyat, mbsb atau cimb x pun bsn ;)

Terima kasih cikgu!!

klik sini>>> Saya nak cek la kenaikan pangkat saya

12 May 2012

Biadap! Ber-demo di Masjid..Isu Air...Sokong la lg.....


Satu persoalan: Kenapa mesti masjid?? Nape x gi kat gereja, kuil, tokong buat demo. Kalo ckp dorg x bg, knapa masjid jd mangsa?? Aku x kisah ko nk sokong parti mana tapi bila dh masuk tempat2 suci ni terasa tercabar plak..Yg peliknya org ISLAM pn sama buat x tau je(yg mengikut demo) apa korg x nmpk ke hormat 'mereka' kat 'kita' tu dh kurang, kurang, kurang lama2 nnt trus x de...

Knape la suka rosakkan hari JUMAAT ngan berdemo?? Bukan ke hari JUMAAT tu hari yg mulia. X kan org2 PAS(aku ckp sbb rmai yg pkai kopiah & unit AMAL PAS pn ade) pn x tau tentang kelebihan hari JUMAAT ni?? Mmg ade sebut dlm quran ke digalakkan berdemo hari JUMAAT. Aku tau ilmu agama aku x sekuat/sedalam KORG, tp aku rasa yg x kuat ni la masih ade rasa hormat pada Allah.

Ikutkn sgt negara ARAB tu..Suara RAKYAT pn suara la, tp skang ni aku rasa mcm korg TERikut suara lain jer..Duduk dan fikir dalam2, jgn ikutkn sgt perasaan tuh..Bukak la kitab suci kita, ada ke ayat yg suruh buat bnda2 mcm ni?? ade? kalo ade, mntk tlg bg kt aku

07 May 2012

PDRM Ganas~pemBERSIH 3.0 suci..Kerajaan terok!!

video
Ni la dia video keganasan PDRM yang digembar gemburkan oleh mereka yang bernama pemBERSIH v.3.0...yang paling mulia, yang memperjuangkan hak rakyat (katanya..ptuihh) yang bising2 kerajaan x adil...mmg ketara salah PDRM sebab membalun dorg pada siang hari sbb apa slh dorg? kan baik je tuh, cuma DUDUK & BANTAH..apa la kerajaan neh...
Rasanye2 dorg ni x cukup mkn kot dari dorg lahir smpai laaa ni....tu yg mengamok sakan. Mak apak dorg x de keje, atok nenek dorg menganggur dari dulu smpai laaa ni...tu yg bising gila tuh kerajaan x adil..jahanam!! jahanam!! Aku x mo ckp lebih..Bila polis pukul ko ckp police brutality, tp bile korg yg pukul, korg ckp ade puak2 yg blakon utk provok..Bila puak M bersuara, dorg kata racist, tp bila puak C yg memekak, dia kata hak kebebasan..TAPI yg pelik skang neh, ade la puak2 M ni yg kne pakai ngan puak2 C siap kaotimmmmah utk jatuhkan bangsa..bangsa sape??? bangsa nenek ngan moyang ko yg dlu berperang berlapar time komunis tuh...lu tgk pastu lu pikir sendiri la..video byk dh kt youtube smua..Rakyat menilai sendiri..Apa pun yg berlaku, samada puak biru, puak merah, korg kene igt..Setiap yg berlaku adalah dgn izin yg Esa..jd renung2 kn lah.. ~peace no war~