12 May 2012

Home » » Biadap! Ber-demo di Masjid..Isu Air...Sokong la lg.....

Biadap! Ber-demo di Masjid..Isu Air...Sokong la lg.....


Satu persoalan: Kenapa mesti masjid?? Nape x gi kat gereja, kuil, tokong buat demo. Kalo ckp dorg x bg, knapa masjid jd mangsa?? Aku x kisah ko nk sokong parti mana tapi bila dh masuk tempat2 suci ni terasa tercabar plak..Yg peliknya org ISLAM pn sama buat x tau je(yg mengikut demo) apa korg x nmpk ke hormat 'mereka' kat 'kita' tu dh kurang, kurang, kurang lama2 nnt trus x de...

Knape la suka rosakkan hari JUMAAT ngan berdemo?? Bukan ke hari JUMAAT tu hari yg mulia. X kan org2 PAS(aku ckp sbb rmai yg pkai kopiah & unit AMAL PAS pn ade) pn x tau tentang kelebihan hari JUMAAT ni?? Mmg ade sebut dlm quran ke digalakkan berdemo hari JUMAAT. Aku tau ilmu agama aku x sekuat/sedalam KORG, tp aku rasa yg x kuat ni la masih ade rasa hormat pada Allah.

Ikutkn sgt negara ARAB tu..Suara RAKYAT pn suara la, tp skang ni aku rasa mcm korg TERikut suara lain jer..Duduk dan fikir dalam2, jgn ikutkn sgt perasaan tuh..Bukak la kitab suci kita, ada ke ayat yg suruh buat bnda2 mcm ni?? ade? kalo ade, mntk tlg bg kt aku

No comments: