09 June 2011

Home » , » Sun will strike earth! by NASA

Sun will strike earth! by NASA

Kita smua tau yg Nasa nih keje dier mcm explore kat angkasa lepas dan baru2 nih, dorg explore la lagi.. pada bulan July, ape yg memeranjatkan dorg, pusingan planet Marikh yg slalu nye ke timur, perlahan2, dia brubah ke barat..

& pada bulan Ogos smpai ke September, planet nih trus ke menghala ke barat  dimana,Matahari dikatakan terbit seblah barat time tuh..

fenomena nih dikatakan adalah "RetroGrade Motion".. dan saintis berkata, semua planet akan melalui nyer termasuk la Bumi!! ini bermakna, matahari akan terbit dari barat suatu hari nanti..dan bnde nih akan berlaku tanpa kita akan sedari.. SubhanAllah......

dan pemikir Shariah berkatakan bahawa, Matahari nih akan terbit dari barat sekali shaja dan akan bertukar balik kepada posisi asal.. nih yg berlaku kat Marikh, dimana, lepas shja dier bertukar  pusingan ke Barat, dia balik ke pusingan asal balik..

berita nih adalah sgt penting.. dimana, ianya terus membuktikan jua ape yg dikatakan dlm Al-Quran itu benar belaka.. lebih2 lagi disokong dgn penemuan dari Nasa ini..

Di snih, sy ingin menasihatkan diri sy n anda semua.. ingatlah.. semua janji2 dan kata2 Allah s.w.t dan peringatan yg diberikan oleh Nabi Muhammad S.A.W adalah benar belaka.. tiada yg benar melainkan benar yg hakiki..


2 comments:

Ken Wooi said...

benar ke ini.. terbit dari barat?
biasanya dari timur the barat kan? saya pun tak sure :P

Ashr said...

yup...now dr timur ke barat, but later barat ke timur :( then we call it doomsday......