10 June 2011

Home » , » BILIK 121 ~ kecoh lg

BILIK 121 ~ kecoh lg

Yaaaa....criter ni dh lama tp kuar blk! 2011, cite ni diperkatakan lg, bdk2 skola yg x tau skang pn dh tau...silap2 nnt masuk dlm subjek sejarah :) aku bkn nk backing sesapa, cuma klaka jer...121 ialah nombor bilik tertangkapnye seorang ahli politik..skang dh jd pemimpin pn..byk tul skandal negara neh..ya, dia dr parti yg memperjuangkn Islam dahulunya, skang aku x tau juang apa lg ;)

smua manusia buat kesilapan, so pd aku, i dun gv a shit tapiiiiiii, puak2 dia yg byk ckp sblm ni..sorg ckp, " Jgn dedahkan aib pemimpin pd masyarakat". sorg lg ckp,"wajib kita dedahkan aib/kesilapan seorang pemimpin, supaya masy. dpt menilai" ;) mereka ni x de kata sepakat ke?? Islam ckp apa plak?? pening lg kepala masyarakat..yg bdk2 muda ni tau menyalak jer, sokong sana, sokong sini...tp apa yg korg salakan?? hahaha...berigt la org muda, jgn jd seperti mereka, buat pembaharuan k!!

Kembali citer td, kes ni berlaku pd tahun '95 kalo x silap aku di Kota Bharu, Hotel Perdana bln Januari kalo x silap aku...tp dlm masa 6 tahun, citer hangat lagi!! kehkehkehh

No comments: