06 April 2011

Home » , » Kerabu terbaek!!

Kerabu terbaek!!

Agak lama aku x menconteng kt sini...bkn x de bhn tp terlalu byk keje dan teramatlah penat ;) hari minggu lps aku ke bkt tinggi klang utk selesaikan beberapa tugasan...adoyaiii, skang neh cuaca bkn main la panass, berpeluh manjang ketiak aku ;p

Dh settle keje, aku singgah kt giant bkt tinggi sat, x tau nk buat pe sbenarnye, tetibe je terbenti kt situ, dh sengal sgt kot...aku pn dok usha2 gerai yg dorg bukak kt parking lot..grai paling ujung ade jual mkn2 so aku pn lpk la situ..rupenye smua gerai org thai, giant sewakan..nape org thai yg sewa smua?? aku pn x tau..

Aku pn order la mkn kt kdai ni..konsep dia mmg best n simple, ala2 mee celup utk mee2 yg berkuah..tp aku order menu yg baru bg aku~ maggi kerabu~ fuuuuuuuuuhhh!! berasap! mmg ho liaoo!! cukup rase pedas, masam and of coz rase maggi...pastu ni nk habaq mai, udang dia x kedekut and sihat2...pekene maggi kerabu & air kelapa comel, mmg terangkaaaatt  ;)
kalo ade sesapa yg lalu area bkt tinggi, leh ar singgah nk merasa, smua makanan dia harga $5, pandai org thai ni buat hargaa....

No comments: