10 April 2011

Home » , » Guna HP tambah $RM$...snap & hantar

Guna HP tambah $RM$...snap & hantar


Kembali lg dlm peluang mencari Wang..ye mmg tuuu la yg aku ckp Wang ;) bkn mata duitan tp mmg kite smua perlukan duit..mmg segalanye bkn boleh dibeli dgn wang tp wang mampu beli segalanye..eh eh, btul ke tu :) ok, aku nk skadar nk share je cara lain nk dpt $$ selain nuffnang..

Korg kn ade HP yg canggih2, paling latest...so, apa guna HP kalo dh sama ngan harga motor tp x guna sepenuhnyee....btul x? majoriti HP rkyt Msia skang neh ade camera, kalo x de camera kire korg level bdk2 tadika laa :P sbb bdk2 skola aku pn guna iPhone 4 dh, hampess tul..ok, back to the story, gunakan HP korg utk dptkn $50-$500..sape nk bg duit free ni..haaa. aku bkn nk buat cite, kalo x caye korg leh baca Rules dia kt sini...kalo aku terangkn nnt pnjng lebar plak kn...just snap pic and write simple story..but make sure real story, jgn skadar i story u, u story i k....slamat berkongsi ;D

No comments: