18 May 2011

Home » » Transform Lelaki~Perempuan...

Transform Lelaki~Perempuan...

Mmmmm...mmg dh lama aku x berblog, mmg bz gile 1-2bulan neh..ni rehat japs, pasni sure bz mcm semut blk ;( kali neh aku nk bwk citer pasal LadyBoy, rmai yg dh tau minah2 ni, tp dh tgk ke proses dorg?? hahaha...video ni khas utk org
yg berumur 37++ k, aku dh tulis, jd aku x boley nk disalahkn, btul x? N kalo tgh mengunyah tu,tlg la abiskn mknan korg dulu, ni adalah amaran keras oleh kerajaan :) jgn blame aku pasni ckp x leh mkn la, apa laaa eh


mmg kite tau dorg ni kadang2 lg cantek dr pompuan, tp awas bg mereka yg ingin ke Thailand, mereka lebih pakar dr wanita, hehehe...jgn tertipu dgn pandangan mata anda, dr luar mahupn dalaman..isssshhh....geli plak, cite byk mls, korg layan ar video x sberapa neh ;)

No comments: