01 April 2011

Home » , » Status Glitterati diTarik.....

Status Glitterati diTarik.....





Haduuuuuhh....dh hampir seminggu jari aku x menari utk blog neh...apa sbb2 nye..paliing utama ~ status glitterati aku kene tarik ;( yg kedua, agak bz ngan tugasan2 keje aku sndri...apa yg aku nk cite, pasal sbb utama tu la...sure korg tertanya2 sbb apa??hmmmmm...last week aku nk submit post kt innit, skali kene sound daaa, u don't have a permission to do that..alammmaakk, apa kes?? aku cek kt nuffnang, skali tgk glitterati aku dh x de, jd member biasa je..takut gak, kot2 pasni kene ban trus acc aku...korg rase nape? aku buat click fraud? kutuk nuffnang?? hmmmm...

aku x de masa nk click fraud neh, best ke? pnat je ade la, pastu x de cabaran lgsg dlm idup..kembali pd kes aku td...pastu aku pn anta email ke helpdesk nuffnang, 3 hari x reply, bepeluh dh aku pikir sbbnye, sbb dlm T&R nuffnang, once they terminate the membership, they won't send any reason for them to do that..disebabkn dh nk masuk 4 hari, aku risau..last2 dorg anta gak email kt aku..at last ;)
aku scroll email tu plan2 ke bwh, skali aku tersenyum gumbira bila dpt tau nape status glitterati aku ditarik..dorg ckp, sbb 1 of the blog yg aku rgstr ngan nuffnang x de ads dorg ;) tu je..so kene la ltak paling kurang pn 1...caitt!! mmg la aku x ltk ads nuffnang kt dlm tu sbb blog tu aku lum nk gerakan lg, just rgstr je dulu wif nuffnang..blog tu dlm proses pemikiran tema & idea..so bg korg yg x buat slh tu, bile jd mcm aku ni, kene la cek btul2 dulu, br buat assumptions, jgn main cuak je mcm aku ;) theee..hhee..heee

No comments: