23 March 2011

Home » , » Lagu terbaek utk blog!!

Lagu terbaek utk blog!!

Mlm ni aku penat sgt..keje siang hari mcm org gila, kesana kesini, terjerit2 mcm bdk biol..so mmg x sempat nk buat entry ngam...just decide to blogwalking and meet new friends ;) br 10 minit aku berjalan di blog, mata dh kuyu, hehehe..tp bile aku bukak sorry aku mmg kire brape aku leh buat blogwalking dlm tempoh 10minit ni, cuma 3 je...panjang2 entry dorg ni and menarik..

So aku decide utk menahan mata utk terus membaca dan membaca...smpai la ketika aku terkene ngan 4 blog secara berderet bile aku bukak ade laguuu...fuuuuuhh!! mmg best la lagu korg neh!! bole ajar mcmane nk ltak dlm blog?? Plllllllssssssss laaa k..lagu yg korg ltak tuh cuma best kt tlinga korg jer, jgn la cam gini..aku tpaksa mute speaker laptop ni, bingit lg hangit der!! sib baik unifi laju?! kalo kene brokband cap telco nk untung je tu? sure lg lmbt nk load page kt dlm blog korg..

Haishhh....kalo bole x yh ltk la k ;) apa dgn lagu leh tmbh UV ker?? otai blog mana yg terbaca entry ni sila komen sket k..mana la tau kn, kot2 slh 1 cara nk generate UV..hamba x maraaaa, cuma kadang2 tuh menyampah jer..ngeh...ngeh..ngeh

No comments: