21 March 2011

Home » , » Hot Air Balloon Fiesta 2011

Hot Air Balloon Fiesta 2011

Hahahahaaaa..kroorhhh, krroohh darth vader in the sky!! mmg cun kepala neh kt ptrjy, tp tu thn lps...
semlm aku bwk fmly g event wajib ptrjy pesta belon panas..dh lama x bwk dorg g jln2, igt nk bwk awal2 lg tp ujan mcm x nk brenti je, at last jam 4 br kuar umah tu pn renyai2 lg..
hmmmm..igt g ptg2 dh ok, tp tgk la kete yg blambak mcm hot wheels lelong..nk crk parking pn dkt 30mins, hampir putus harapan tp anak2 pny pasal, thn je la baran aku neh, ngan buah pinggang yg pnuh ngan urin ;) mmg rmai org, tp mmg rezki kitorg, dr tghari smpai ptg dorg x dpt nk naik kn belon sbb sana pn ujan..kitorg smpai dorg pn br start panas2kn belon..



wajah keriangan
anak2ku & maknye (riang ke yg sorg tu)hehehhe...smua tmpt pnuh ngan org, sib baik dorg ni dh bsr sket, bole la thn asakan org..cuaca mmg best, mendung2 angin ja..tp x byk sgt belon yg naik, cuma 5-7 belon je, yg lain smua main gas kt bwh, ade la jugak belon yg berlanggar time nk naik-turun, bikin muke cuak je org kt dlm tu..hahahhaaa..gayatt la tuee.....

 aku mmg pnat, lyn trafic, thn kencing ;) melyn bdk2 neh, tp apa yg paling penting?? anak2ku bergelak, berlari, menjerit, jnji dorg happy & aku bole tersenyum...sian kt dorg, asyik dok umah je tgk tv, panjat, panjat, nangis..  ;p






bz tgk belon, smpai belon besar tu si ammar nk demand, lastly mommy dia pn blikn la velon kck ni utk dorg..pny la happy & puas muke tu ;) kiddies, mmg best kn, mntk jer sure dpt..if i could turn back time, best jd bdk2 ni, problems x de langsung kn..kann...kann....;)




















part yg ni actually aku yg x thn..heheheh...dh lama x main bubbles, bli je la kn, $15 auto bubbles gun, ntah brape mamat tu  untung, smpai licin meja dia org beli menatang ni..tp mmg best la bnda neh..beribu2 buih skali tembak..hahhahah...
orait..party over, balik time ;( tgk la tu, mmg dia x bg kite pegang dora dia tuh, terheret2 la benang panjang tuh ;) pastu jln x mo pegang, mcm dh otai je jln sndri..lantak hang la ammar, janji ko happy ari ni, nnt adik ko dh besar x tau la mcm mane korg berdua ni aku nk lyn ;) apa2 pn, mmg ptg yg terbaek bg aku!!
parking kt masjid sultan mizan, punyalah jauh berjalan yee

No comments: