11 February 2011

Home » » My Precious

My Precious

10 August 2009

Tarikh bersejarah buat diri aku secara personal, hampir 9bulan menunggu, mcmane rupa, mcmane suara korg, at last kuar gak sbb mummy korg dh x larat nk menahan kelasakan korg kt dlm tu :)
Syabbas beteh! walaupn kurang berat bdn 1.7kg je, korg lpk kt NICU dulu 2minggu, pastu korg dc dgn sihat, alhamdulillah.
18 Syaaban 1430 (kalo x silap) jam 11:12 & 11:14 p.m lahirnya kedua² putera aku..waaahahaha....happy? x yah habaq la mcmane, anak 1st, lg² double..aku menunggu dr pkul 4 ptg dan berakhir dgn caesar, x pa, jnji smua selamat..
Line kiri tu Ammar Ashraf, hok yg kanan ni Adam Ashraf, sape abg? haa, crk le sendiri, smua dh tersirat kt nama dorg ;)


Picture




























24 October 2009

Cukup 2 bulan, berlangsung plak upacara cukur jambul & aqiqah anakanda aku..fuuhhh!! fenin la, mcm kenduri kawen, sekor lembu ditumbangkn sbb harga kambing 4 ekor pun dh sama ngan lembu. Jnji tanggungjwb aku setle utk dorg, tp ade byk lg yg perlu dipikul pas neh ;) jemputan? semua sdara mara terhampir terjauh kene ajak, kwn aku, kwn bini, kwn atoknye, kwn makwan nye pn harus di ajak. almaklum la,cucu 1st  kaaaaann..ngeh ngeh ngeh



Picture












Ma Princess ~10.01.11~

Lum puas melayan si kembar, dorg dh ade adik la pulok ;) rezki Rabb mmg tiada batasan, Dia maha mengetahui semua perkara dan Dia juga menguasai atas semua benda. Alhamdulillah, atas kurniaanNya seorg anak perempuan di anugerahkn pd aku..
ni la 1st time aku nengok bini aku bersalin dpn mata, aku menyambut anak aku 5saat slps dia menghirup udara di bumi ni...pipi merah, suara lantang, tu 1st impression aku. tp tanpa diduga, abg²nye dh mula merajuk & buat perangai, brape lama nk lyn merajuk dorg ni? same² la kite tungguuuu................


Picture    













4.2.2011 

Ahhhaii....lum smpai sebulan princess ni kt bumi dh buat majlis aqiqah yee~..snang, x yah tunggu lama², jalan je trus..majlis dibuat skali ngan 2nd cousinye = girl jugak (kazen aku pny anak la)..berlaku di kg sebelah bapak aku, hny majlis kecil2 dgn tetamu masjid dan keluarga dr ketiga-tiga pihak...alhamdulillah, smuanya berjalan dgn lancar, selesai sudah tugas aqiqah aku terhadap si kecil neh  :) terima kasih diucapkan pd sponsors kuih-buah-kek-lauk pauk-tenaga dan juga rumah, jasamu tetap dikenang ;o muafakat membawa berkat, amin.







 


No comments: