27 February 2011

Home » » Ghumah Hantu??

Ghumah Hantu??


Hurmmmm...cite ni aku x pasti dh lama famous ke apa?? nape 1-2minggu ni meletop cite ni..menunjukkan betapa kuatnye pengaruh FB dlm idup masy. m'sia skang ni..sbb apa aku ckp mcm tu? aku dok shah alam, bole dikatakan 4 kali seminggu aku lalu tepi umah ni sbb umah ni tepi jln bsr..x pernah ade byk kete park kt tepi jln tu..smpai la jumaat mlm last wik bile aku blk anta kwn aku yg mmg dok sec.2 ni, aku nmpk punye la ramai org kt umah ni, amik gmbr, lpk dpn umah, apa korg bikin pilim ke?? berani eh....

Aku ada dgr psl umah antu tp x tau plak umah ni ;) sbb sec.2 byk sgt umah antunye, bole bukak theme park la aku rase..mula dgr cite umah ni aku gelak, sbb smpai mati, sbb aku x pernh plak dgr penyewa mati kne kaco, kalo owner ngan pkerja time nk buat umah tu ade la (tp umah lain, bkn dlm gmbr tu)...

Mmg buat hal la korg ni, selama ni aku anta kwn aku, lalu tgh2 mlm kt area ni ok je, skang ni x sdap plak nk lalu ;( tp cite dr FB ke EMAIL ke FORUM smuanye hampir sama..kire btul ke? aku x nk komen, sbb aku percaya ade alam ghaib ni, permainan syaitan..cume tu la aku tkt, korg dh tau psl cite umah ni, lg korg nk g tgk tgh2 mlm jumaat..x kisah la bile pn, tp korg ni brani sgt la kn....kang dh kene br taw!! bnda ni dtg bkn time korg rmai2 kt umah tu tp bile korg sendirian nnt...pikir la sndri eh, aku bkn bapak korg nk igt2kn lebih2 ;) pd sape yg lum baca kisah ni, bole klik kt link yg INI dan juga INI..satu aku amik dr FB, satu lg dr FORUM...(perkataan korg dlm text ni refer kpd yg suke mencari xtreme hantu ;p )

tp dlm forum rata2 x percaya..Allah lebih mengetahui setiap kejadian dan makhluknye..Wallahu'alam

No comments: